На основу члана 7. Уредбe о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом, давања у закуп ствари у јавној својини и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС“, бр. 24/2012, 48/2015, 99/2015 и 42/2017), и члана 23. став 3. Одлуке о прибављању и располагању стварима у јавној својини општине Рача („Сл. гласник општине Рача“ бр. 24/2015), и Одлуке председника општине број 361-12/2017-III-01 од 15.05.2017. године, Комисија за располагање непокретностима у јавној својини општине Рача дана 19.05.2017. године, расписује:
Ј А В Н И О Г Л А С
о спровођењу поступка прикупљања писмених понуда за издавање у закуп пословног простора у јавној својини општине Рача, у мз Сараново
- Издаје се у закуп непокретност у јавној својини општине Рача, пословна просторија – део објекта зграде културе у површини од 300 м2, постојећа на парцели 1580/1, уписана у лн. бр. 1419 К.О. Сараново.
- Непокретност се даје у закуп путем прикупљања писмених понуда.
- Пословна просторија се даје у закуп на период од 3 године.
- Пословна просторија се даје у закуп ради обављања производне делатности и не може се користити у друге сврхе. Предметна непокретност се не може издати у подзакуп.
- Почетна, односно најнижа висина закупнине на месечном нивоу износи 45 динара по м2, односно 13.500,00 динара за укупну површину просторије. Одлуком о утврђивању закупнина за пословни простор на којима је носилац јавне својине општина Рача („Сл. гласник општине Рача“, бр. 9/2017), износ закупнине за трећу зону износи 150 дин/м2. Међутим, како је истом Одлуком остављена могућност умањења закупнине за обављање производних делатности, Општинско веће општине Рача је својом Одлуком бр. 361-11/2017-IV-00 од 15.05.2017. године, износ закупнине умањило за 70%, тако да почетна цена закупа износи 45 дин/м2.
- Износ депозита одређује се у висини од 10% од најниже висине закупнине, односно у висини од 1.350,00 динара без пдв-а. Депозит се уплаћује на посебан рачун Општине број 840-7421528-43 по моделу 97 и позивом на број 34-086. Учесник уз понуду мора доставити и потврду о уплати депозита. Учесници који нису успели у поступку прикупљања писмених понуда имају право на повраћај депозита у року од 8 (осам) дана од дана спровођења поступка прикупљања писмених понуда, без обрачунате камате.
- Правно односно физичко лице коме је послови простор дат у закуп обавезно је да користи пословни простор у складу са наменом која је утврђена Уговором, не даје пословни простор у подзакуп, односно уступа на коришћење, у уговореном року плаћа закупнину. Трошковe ел. енергије закупац плаћа према квадратури пословног простора. Чува и одржава уређаје и апарате и другу опрему са којом је пословни простор дат у закуп, преда пословни простор по истеку времена закупа у исправном стању, надокнади штету насталу у пословном простору и опреми која му је предата на коришћење, осим оне настале услед редовне употребе.
- Пословни простор се издаје у виђеном стању. Закупац има право о свом трошку да изведе неопходне радове како би закупљени простор био подобан за обављање делатности.
- Понуда, односно пријава која се доставља, обавезно садржи:
– износ закупнине, без пдва, која се нуди, са назнаком пословног простора за који се конкурише.
– за физичка лица: име и презиме, адресу, број личне карте, јединствени матични број грађана.
– за предузетнике: име и презиме предузетника, адресу и број личне карте,
јединствени матични број грађана, копију решења о упису предузетника у
регистар, назив радње матични број и ПИБ.
– за правна лица: назив и седиште, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органa, матични број ПИБ, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца понуде, односно пријаве.
- Неблаговремене и непотпуне понуде као и понуде са понуђеним износом закупнине испод 13.500,00 динара без пдв-а биће одбачене.
- Писмене понуде се достављају у року од 15 дана од дана објављивања огласа на сајту општине, огласној табли општине и у локалним средствима јавног информисања, односно најкасније до 05.06.2017. године до 11 сати препорученом поштом или преко писарнице Општинске управе Рача са назнаком „Понуда за пословни простор-не отварати“.
- Достављањем понуде понуђач у целости прихвата услове овог огласа који ће бити уграђен у уговор о закупу.
- Заинтересовани понуђачи могу извршити увид у пословни простор који се даје у закуп сваког радног дана од 10-13 часова, са претходним заказивањем путем маила jelena.stevanovic@www.raca.rs или на тел 069/8084019. Контакт особа Јелена Стевановић.
- Отварање понуда обавиће се дана 05.06.2017. године са почетком у 12 часова у згради Општине Рача, Карађорђева 48 у сали за састанке председника општине. Понуде се не могу мењати након отварања. Отварању понуда могу присуствовати овлашћени представници понуђача.
- Пословни простор ће се дати у закуп најповољнијем понуђачу, тј лицу које понуди највећу цену закупнине на месечном нивоу и са њим ће се закључити Уговор о закупу. Приликом оцене понуда узимају се понуђене цене закупа без пдв-а. Пословни простор ће се издати под условом да буде примљена најмање једна благовремена и потпуна понуда.
- Уколико у поступку два или више понуђача, чије су понуде најповољније понуђачи понуде исти износ закупнине, Комисија задржава право да избор најповољнијег понуђача изврши по слободном уверењу.
- Оглас ће бити објављен на сајту општине Рача, огласној табли општинске Управе и у локалним средствима јавног информисања.
Комисија за располагање непокретностима у јавној својини општине Рача
Председник
Марија Николић