На основу члана 83. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Сл. гласник РС“, број 21/2016, 113/2017, 95/2018 и 113/2017 – др. закон), члана 5. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС“, број 95/2016) и Одлуке о попуњавању слободног извршилачког радног места, број: 111-1/2022-IV-00 од 10.01.2022. године, оглашава се
И Н Т Е Р Н И К О Н К У Р С
за попуњавање слободног извршилачког радног места
Орган у коме се радно место попуњава:
Општинска управа општине Рача, 34210 Рача, Улица Карађорђева бр. 48.
Раднo местo којe се попуњава:
У ОДЕЉЕЊУ ЗА ИЗГРАДЊУ, УРБАНИЗАМ И ЛОКАЛНИ ЕКОНОМСКИ РАЗВОЈ
радно место Извршилац за послове урбанизма, обједињене процедуре, стамбене послове и заштиту животне средине, које је разврстано у звање Саветник – 1 извршилац.
Опис послова:
- Води управни поступак и доноси решења;
- Израђује изводе из урбанистичких планова,
- Предлаже приоритете у изради, измени и стављању ван снаге планске документације;
- Припрема нацрте предлога одлука о изради и усвајању планова;
- Координира, прати рад и сарађује са обрађивачима планова;
- Проверава усклађеност планова у току израде са плановима шире просторне целине, законом и подзаконским актима;
- Стара се о законитости поступка израде и усвајања урбанистичког плана и доступности јавности;
- Прегледа и проверава нацрте и предлоге урбанистичких планова у поступку израде и доношења;
- Оглашава и спроводи процедуре раног јавног увида и припрема извештаје о раном јавном увиду;
- Обавља послове у вези са прибављањем услова и мишљења јавних предузећа у фази израде планова, доставља на стручну контролу, оверу, води и евидентира документацију и чува матрице елабората, мониторинг и евалуацију урбанистичких планова;
- Оглашава и спроводи процедуре јавног увида и припрема извештаје о обављеном јавном увиду;
- Остварује сарадњу са струковним организацијама и учетвује у припреми и расписивању урбанистичко-архитектонских конкурса за просторе и објекте значајне за општину;
- Сарађује, а по потреби учетвује у раду Комисије за планове;
- Доставља обавештења надлежним органима у поступку израде планова;
- Обавља послове оглашавања и спровођења процедуре потврђивања урбанистичких пројеката,
- Доставља странкама одговор-став Комисије за планове по уложеним примедбама на план или Урбанистички пројекат у току јавног увида;
- Води евиденције о донетим плановима, њиховим изменама и престанку важења;
- Прикупља податке и документацију за израду Програма за постављање привремених објеката и осталих програма у области урбанизма и уређења простора;
- Води централни регистар планских докумената;
- Доставља за објаву на интернет страници надлежног органа планска документа и урбанистичке пројекте
- Израђује обавештења о могућности парцелације и препарцелације;
- Контролише усклађеност са законом, планом и подзаконским актима и потврђује пројекте парцелације и препарцелације;
- Израђује информације о локацији,
- Даје обавештења о намени простора и могућности градње по захтевима странака;
- Учествује у припреми материјала за рад Комисије за планове;
- Проверава испуњеност формалних услова за поступање по захтеву за издавање локацијских услова, грађевинске дозволе, привремене грађевинске дозволе, решења о одобрењу извођења радова, пријаве радова, пријаве завршетка израде темеља, пријаве завршетка објекта у конструктивном смислу, употребне дозволе;
- Контролише усклађеност идејног решења са законом, правилницима и планским документом;
- Прибавља копију плана и копију плана водова од надлежних служби РГЗ-а, услове, сагласности и мишљења јавних предузећа и других надлежних органа, неопходне за израду локацијских услова;
- Израђује нацрте локацијских услова;
- Врши контролу усклађености идејног пројекта са законом, правилником, планским документом и локацијским условима уколико су издати;
- Проверава испуњеност имовинско-правних услова за издавање грађевинске дозволе, решења о одобрењу за извођење радова и употребних дозвола;
- Врши контролу усклађености података наведених у изводу из пројекта за грађевинску дозволу са издатим локацијским условима;
- Прибавља податке о висини доприноса за уређење грађевинског земљишта;
- Израђује нацрте грађевинске дозволе, привремене грађевинске дозволе, решења о одобрењу извођења радова и употребне дозволе;
- Контролише поднету документацију уз захтев за измену решења о грађевинској дозволи и измену локацијских услова;
- Контролише техничку документације поднету уз захтев за издавање привремене грађевинске дозволе;
- Израђује потврду о пријави радова инвеститора и прослеђује грађевинској инспекцији и РГЗ-у за упис предбележбе;
- Обавештава инвеститора уколико нису испуњени законски услови за подношење пријаве радова;
- Контролише усклађеност изграђених темеља са издатом грађевинском дозволом, издаје потврде о пријему изјаве о завршетку израде темеља;
- Прослеђује грађевинској инспекција издата решења, потврде о пријави радова, пријаве завршетка израде темеља и пријаве завршетка објекта у конструктивном смислу;
- Остварује сарадњу са јавним предузећима и другим имаоцима јавних овлашћења;
- Контролише идејно решење код потврђивања Урбанистичког пројекта;
- Води првостепени управни поступак,
- Прослеђује потврде Комисије за технички преглед објекта о пуштању објекта у пробни рад грађевинској инспекцији;
- Издаје уверења о старости објеката и уверења о етажирању посебних делова објеката,
- Издаје потврде да је издата грађевинска и употребна дозвола за објекат,
- Издаје потврде о правноснажности решења;
- Ставља клаузулу правоснажности;
- Прослеђује Пројекат за извођење и Главни пројекат заштите од пожара на сагласност МУП-у, сектору противпожарне заштите;
- Упућује захтев имаоцу јавних овлашћења за прикључење објекта на инфраструктуру;
- Води Регистар обједињених процедура;
- Води евиденцију и омогућава доступност података о кретању предмета од подношења захтева до архивирања.
- Доставља за објављивање на званичном сајту Општине, локацијске услове, грађевинске и употребне дозволе, као и решења из обједињене процедуре у електронском облику;
- Омогућава Централној евиденцији преузимање података, аката и документације садржане у Регистру;
- Иницира подношење пријаве за привредни преступ, односно прекршајне пријаве, против имаоца јавних овлашћења и одговорног лица имаоца јавних овлашћења и предузима друге неопходне радње за несметано и правилно функционисање Регистра;
- Доставља правоснажна решења – употребне дозволе РГЗ-у, Служби за катастар непокретности и Одељењу за катастар водова;
- Издаје потврде и уверења из службених евиденција из делокруга свог рада на захтев странке;
- Прати прописе из области грађевинарства, урбанизма, становања и заштите животне средине;
- Припрема нацрте предлога одлука из области урбанизма и грађевинарства и усаглашава са законима,
- Учествује у изради анализа, информација и извештаја из свог делокруга рада;
- Води управни поступак и доноси решења о уклањању објеката и дозволе о уклањању објеката,
- Обавља послове регистрације стамбених заједница;
- -Прима и обрађује захтеве и израђује решења ради издавања одобрења за заузимање јавних површина;
- Обавља послове вођења првостепеног поступка по изјављеним жалбама; доноси закључак о одбацивању недопуштене, неблаговремене или од неовлашћеног лица изјављене жалбе првостепеном органу; разматра наводе из жалбе и оцењује да ли је жалба оправдана; по потреби врши измену управног акта; стара се о поштовању рокова за одлучивање по жалби; доноси закључак о обустављању поступка по жалби; доноси закључак о привременом прекиду поступка по жалби до решавања претходног питања; доставља акта другостепеном органу, подносиоцу жалбе и по потреби суду;
- Врши унос и ажурирање података везаних за ГИС;
- Врши преглед и проверу документације; спроводи поступак и припрема решења о захтевима за одлучивање о потреби процене утицаја пројеката на животну средину, захтевима за одређивање обима и садржаја студија о процени утицаја пројеката на животну средину, захтевима за давање сагласности на студије о процени утицаја пројеката на животну средину или процене утицаја затеченог стања; спроводи поступак и припрема решења о захтевима за ажурирање студије о процени утицаја; организује јавни увид, јавну презентацију и јавну расправу о студији о процени утицаја и студији затеченог стања пројеката на животну средину; обезбеђује учешће јавности у одлучивању поступку процене утицаја; организује рад техничке комисије за оцену студије о процени утицаја на животну средину; води јавну књигу о спроведеним поступцима процене утицаја пројеката на животну средину; припрема акт о давању сагласности на извештај о стратешкој процени утицаја планова, програма, стратегија и основа на животну средину. припрема годишњи извештај о стању животне средине; доставља податаке Агенцији за израду извештаја о стању животне средине;
- Обавља и друге послове по налогу, шефа одељења и начелника Општинске управе.
Стручна спрема:
- Високо образовање на студијама другог степена односно завршене мастер академске студије из области грађевине, архитектуре обима 240 ЕСПБ бодова (VII степен – дипломирани инжeњер ) или високо образовање стечено у складу са прописима који су важили до ступања на снагу Закона о високом образовању изједначено са академским називом мастер ( мастер инжењер ).
Радно искуство: 3 године у струци;
Положен државни стручни испит.
Стручна оспособљеност, знање и вештине које се проверавају у изборном поступку за радно место:
У изборном поступку Конкурсна комисија ће оцењивати стручне оспособљености, знања и вештине кандидата – Познавање Закона из наведених области, описаних у опису послова, а њихова провера вршиће се разговором са кандидатима.
Докази који се прилажу уз пријаву на јавни конкурс:
Кандидати су дужни да уз пријаву поднесу следеће доказе:
- потписану пријаву са кратком биографијом, адресом, бројем телефона;
- диплому о стеченој стручној спреми;
- уверење о положеном стручном испиту за запослене у органима државне управе (лица са положеним правосудним испитом уместо уверења о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима достављају уверење о положеном правосудном испиту);
- одговарајући доказ о радном искуству у струци;
- извод из матичне књиге рођених;
- уверење о држављанству (не старије од 6 месеци);
- уверење да лице није осуђивано за кривично дело за које је предвиђена казна затвора од најмање 6 месеци (не старије од 6 месеци);
- уверење да се не води кривични поступак за кривично дело које га чини неподобним за обављање послова у државном органу (не старије од 6 месеци);
- уверење о општој здравственој способности (не старије од 6 месеци);
- потврда или уверење да кандидату није престајао радни однос у државном органу, односно органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе због теже повреде дужности из радног односа.
Докази о испуњености наведених услова подносе се у оригиналу или овереној фотокопији.
Право учешћа на Интерном конкурсу:
На Интерном конкурсу могу да учествују запослени на неодређено време код послодавца. Право учешћа на Интерном конкурсу имају службеници у истом звању или службеници који испуњавају услове за напредовање у звању у које је разврстано радно место које се попуњава.
Рок за подношење пријаве на Интерни конкурс:
Пријаве се подносе у року од 8 дана, од дана објављивања Интерног конкурса, на адресу: Општинска управа општине Рача, Улица Карађорђева бр.48, 34210 Рача, са назнаком: „За Интерни конкурс на радно место: Извршилац за послове урбанизма, обједињене процедуре, стамбене послове и заштиту животне средине“.
Лице које је задужено за давање обавештења о Интерном конкурсу:
За давање обавештења о Интерном конкурсу задужена је Јелена Николић, Извршилац за област друштвене бриге о деци и људске ресурсе у Општинској управи општине Рача, телефон: 064/4223425.
Напомене:
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве и пријаве уз које нису приложени сви потребни докази у оригиналу или овереној фотокопији, биће одбачене.
Интерни конкурс спроводи Конкурсна комисија именована од стране начелника Општинске управе општине Рача, Решењем број: 111-2/2022-IV-00 од 10.01.2022. године.
Овај конкурс објављује се на званичном интернет сајту општине Рача www.raca.rs и огласној табли Општинске управе општине Рача.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
ОПШТИНСКА УПРАВА ОПШТИНЕ РАЧА
Број: 111-3/2022-IV-00 од 17.01.2022. године
Обрађивач
_____________________ Н А Ч Е Л Н И К
Јелена Николић Општинске управе општина Рача
______________________________
Горан Максовић